nathaliepetersson.blogg.se

hej

¡Hola Valladolid!

Framme i Valladolid!
 
Jag ankom till Valladolid igår kväll till mitt hostel som är över förväntan! Ja, jo jag har då haft lite otur och inte hittat någon lägenhet ännu, så första dagen i Valladolid har jag försökt och kontaktat diverse personer. Men jag har ännu inte nått någon framgång. De flesta har svarat, tack men nej tack! 
 
Idag har jag även gått runt i Valladolid och har besökt "city center" och universidad de Valladolid (utsidan av byggnaderna). Har försökt och lokalisera mig lite, för imorgon klockan 11.45 ska jag träffa den internationella kordinatorn Agustin, då vid universitetet. För tillfället har jag mitt hopp på Agustin och hoppas nu att han kan ge mig mer information om min vistelse här i Valladolid och framförallt att han kan ge mig några mer tips på boende!
 
Här kommer lite bilder på Valladolid!  
City center
City center
City center   
En utav alla mina NEJ, men nej tack! :/.  
Tröståt lite choklad för att få kraft till att fortsätta ligga på och söka boende! ;).
 Min brunch/lunch!
 
Vi får se om detta kan ordna till sig tills imorgon! :). Muchos besos a todos! :).
 
Taggar: Valladolid, Spain;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: