nathaliepetersson.blogg.se

hej

Sista veckan i Valladolid!

Måndag: Praktik inom hemsjukvården. En riktigt spännande dag med avlägsning drän och benomläggningar. På eftermiddagen gick jag på filmfestivalen i Valladolid, det var väldigt trevligt! 
Tisdag: På dagen hade jag praktik och på eftermiddagen träffade jag Agustin (internationell kordinator på universitetet) och min huvudhandledare. Vi gick igenom om hur jag upplevt praktikperioden och skrev sedan under learningagreement och intyget på praktiken. Enligt Agustin och min kliniska handledare har jag klarat mig bra, vilket känns superskönt! :). 
Onsdag: Sista praktikdagen! Trevlig dag, känns dock lite ledsamt nu att det är över speciellt när man börjat komma in i arbetsgruppen! Men ikväll flyger jag tilbaka till Sverige!
Torsdag: HEMMA I SVERIGE! Äntligen, efter resan är jag äntligen hemma! Blev överaskad utav rosor då jag kom hem, supertrevligt! :). Min rumskamrat gav mig även några fina tvålar innan jag åkte hemifrån igår! :).
Ja, det känns nu skönt att vara hemma men samtidigt lite tråkigt! Men nu har jag mycket saker att ta itu med, blandannat ska jag nu i eftermiddag 
Nu i eftermiddag ska jag gå och MRSA-testa mig så att jag nu på måndag kan komma ut på praktik igen! :)
 
Tack så mycket för mig och tack till er som ville följa mig under min resa i Valladolid, Spanien! 
 
Avskedspresenten från den tjejen som jag delade lägenhet med! :).
FIn utsikt från flyget! :).
Blir överaskad med blommor utav en efterlängtad pojkvän!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: